.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هراس دشمن، از اقتدار ملت ایران

رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: توطئه های دشمنان با اقتدار علمی ایران خنثی می شود.

دكترعسكر جانعلي زاده رئيس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در گفتگو با خبرنگار شمال نيوز در بابل، بااشاره به اينكه دشمن از اقتدار ملت ایران در هراس است، گفت: توطئه های دشمنان با اقتدار علمی ایران خنثی می شود.

وي افزود: تحقیقات کاربردی یکی از راههای رسیدن به ارتقاء علمی در کشور است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.

جانعلیزاده بيان داشت: در آغازین روز های پس از پیروز ی انقلاب اسلامی دشمن سعی می کرد تا یک جنگ قومی را به راه بیاندازد و مدام مسئله ترک، بلوچ و ترکمن را مطرح می کرد اما رهنمودهای پیامبر گونه امام خمینی(ره) و همراهی ملت فهیم ، توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

جانعلي زاده در ادامه گفت: دشمن توطئه ها ي کودتای نوژه و قضیه صحرای طبس را طراحی و پس از ناکام ماندن، جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کرد.

رئيس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بيان داشت: اگر چه ملت ایران در این جنگ تحمیلی هزینه بالایی را متحمل شد ولی آنچنان ضربه مهلکی بر دشمن وارد کرد که آنها متوجه شدند که دیگر از راه جنگ و حمله نظامی نمی توان به پیش رفت و به همین علت دفاع جانانه ملت ایران به عنوان دفاع مقدس نام گرفت.

دكترجانعلیزاده به تغییر استراتژی دشمن پس از حمله نظامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در حقیقت دفاع مقدس نقطه عطفی را در نقشه ها و توطئه های دشمنان بوجود آورد و آنها وقتی متوجه شدند که آزمون جنگ سخت و حمله نظامی دیگر کارگشا نیست، به سراغ توطئه جدید رفتند و پایه های جنگ فرهنگی را پایه گذاری کردند.

وي بيان داشت: رهبر معظم انقلاب نیز در سال های پس از دوران دفاع مقدس عباراتی همچون تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را گوشزد می کرد و این پیام ها از سوی ایشان حاکی از هوش ، زکاوت، تیزبینی و دشمن شناسی مقام معظم رهبری بوده است که این خصوصیات از شاخصه های ولی امر مسلمین در حکومت اسلامی است.

رئيس دانشگاه صنعتی بابل با اشاره به اینکه دشمن از توطئه های خود دست برنمی داشت، افزود: اوج جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن به حوادث قبل و بعد از انتخابات 22 خرداد سال 1388 برمی گردد و با توجه به حضور 85 درصدی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری توطئه های دشمنان خنثی شد .

جانعلي زاده گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب برای خدشه دار کردن نظام جمهوری اسلامی، بعد از انتخابات ترفند تقلب را در انتخابات مطرح کردند که رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت شریف ایران در نهم دی ماه و 22 بهمن ماه سال گذشته راه را برای همه فتنه گران بست.

جانعلی زاده با اشاره به اینکه دشمن همه گزینه ها و ترفند ها را برای خدشه دار کردن نظام بکار برده است؛ بیان کرد: هم اکنون دشمن اعلام می کند که همه گزینه ها برروی میز است حال آنکه تحریم که یکی از آن موراد است را در حدود 30 سال پیش بکار برده است و هیچ یک از آن گزینه ها تازه نیست.

رئيس دانشگاه صنعتی بابل، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در رابطه با وظایف دانشگاهیان رهنمودهای مهمی را ارایه می دهد؛ بیان کرد: اقتدار ملت ایران به اقتدار علمی وابسته است و سوق دادن دانشگاه به سمت تولید علم و جنبش نرم افزاری یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است.

وي افزود، رهبر معظم انقلاب برای تولید علم که چاپ مقالات معتبر در نشریات بین المللی یکی از شاخصه های مهم آن است، استفاده از راههای میان بر را پیشنهاد کردند .

رئيس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: خوشبختانه نخبگان دانشگاهی رهنمود های مقام معظم رهبری را زود بکار بردند که هم اکنون تولید علم در ایران به 11 برابر متوسط جهانی رسیده است.

وی تحقیقات کاربردی را از دیگر دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و بیان کرد: در تولید علم باید به مرحله فناوری و تبدیل ثروت دست یابیم .

وی درپايان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان دانشگاهی یادآورشد: توجه به دانشگاهها مورد تاکید مقام معظم رهبری است و رویکرد حوزه ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خصوص دکتر دانشجو تولید علم با رویکرد تحقیقاتی است و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز به تبعیت از مقام عالی وزارت از این راه مهم و سرنوشت ساز پیروی می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.